Måste dela med mig av dagens skratt

Idag på musiken så gick vi igenom kända klassiska kompositörer och sånt där.
På tavlan står det romantiken.

Roxana ; Jag vill ha om rom an tikan ( tänk på att hon sa det med mellan rum.)

Hela klassen ; Vafan snackar du om?

Roxana ; Ja, rom an tikan.

Sara&Erik ; HAHAHAHA

Vår musiklärare ; Roxana, där står romantiken?

Roxana ; Oj.. ;$

Alla ; As garvar.
Kanske inte ser kul ut här, men det var klockrent.

Och Nikola här om dagen.

Kristoffer öppnar fönstert.

Nikola ; Åh, så skönt med friskt oh luft.

Alla ; As garvar.
Hahah, han är utländsk, sjukt kul dialekt.
Haha,vår klass skratta,jag skratta,ingen aning om vad ni tycker, menmen. Upp till er.
PUSS
Postat av: steffi

HAHAHAHAHHAHA :D<3

2010-03-04 | 17:39:14
Postat av: amanda

hahahaha , jag fattade typ (aaa) <33333

jag saknar dig.

2010-03-05 | 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: