Dessa rubriker..

Hey på er. Sjuk idag, riktigt tråkigt. Har en hemsk hosta&förkylning och en huvudvärk som inte går över. Hoppas den går över till imorgon så jag kan dralla mig till skolan då, för jag älskar verkligen skolan.. Så himla tråkigt att komma efter på grund av bakterier.
Idag får vi även vårt löp-band, jag älskar det! Väldigt praktiskt, kan fällas ihop och allt. Haha! Själv tyckte jag det lät väldigt häftigt. Men jag är som jag är.
Ändrade planer angående helgen också, skulle egentligen träffa Maja min fina avgudning men så kommer hennes släkt till henne, så det blir Fredrik på lördagen istället! :) Det är alltid kul. Och det blir Stephanie på fredag. Så jag tror det blir en toppen helg även denna helgen.
- Haha, halva veckan har gått oh jag tänker på helg..
PUSSAR


Dagens vill ha.
All Star Light Hi Mono SEK 699, Converse - NELLY.COM
Sån ångest jag har, vet inte vilken färg jag vill ha om jag vill ha höga eller låga..
Hjälp uppskattas.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: