THE KEY TO CHANGE IS TO LET GO OF FEAR.

Morning! Lite bättre väder idag, regnar inte. Mina damp inlägg på vädret kanske hjälper? Haha.
Om en kvart drallar jag ner mot bussen, slutar skolan vid halv tre och då sticker jag in till Malmö med Belinda och letar avslutningsklänning/skor.
Ni får ha en bra dag!
PUSS
Ps, läsarrekord igår!!!



Postat av: lara

hur mtk läsare hade du igår?:D <3

2010-06-08 | 16:10:54
URL: http://laraali.blogg.se/
Postat av: Anonym

- du har en jättebra blogg och verkar underbart snäll. Det var första gången jag fick höra att en 96:a hade ett så bra förhållande (jag nebar att det har varat så länge), grattis lyckost! Men hur gammal är Fredrik? Kramar (:

2010-06-08 | 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: