Svar på tal

Hejsan. Har ju läst om att du har en pojkvän, Fredrik.
Då vill jag lite blyggt fråga om du & han kunde gjort en video och visa hur man kysser? typ kysskolan?! hur man gör och visa steg för steg. SNÄLLA! JAG BEHÖVER ER HJÄÄÄLP.
vicki om Just like a wind, you pass me by.:
var har du köpt koffan?! & vad kosta den?
vicki om Don't try to changes me.:
den första bilden, var har du köpt den vita tröjan/bjusen? & vad kosta den? tacksam för svar!
Vad är det för hårsmycken?:) kan du visa lite tydligare och skriva om dom? hur man använder dem osv. Kram din blogg är sjukt bra! keep it going (Y)
Hur får man snygg bränna Sara? :)
Hejsan. Har ju läst om att du har en pojkvän, Fredrik.
Då vill jag lite blyggt fråga om du & han kunde gjort en video och visa hur man kysser? typ kysskolan?! hur man gör och visa steg för steg.
SNÄLLA! JAG BEHÖVER ER HJÄÄÄLP.

- Haha, nej. Det tror jag verkligen inte att han hade ställt upp på, och allra minst jag. Tro mig, det kommer med tiden. Du behöver ingen 'kysskola'.

vicki om Just like a wind, you pass me by.:
var har du köpt koffan?! & vad kosta den?

- Oj, jag tror faktiskt den är köpt på Bonaparte. (Eller vad det heter) Ingen aning om vad den kostade..
vicki om Don't try to changes me.:
den första bilden, var har du köpt den vita tröjan/bjusen? & vad kosta den? tacksam för svar!

- Den är köpt på Ginatricot, ganska 149 kronor eller något? Ganska längesedan jag köpte den, men har du tur så finns den kanske kvar!

Vad är det för hårsmycken?:) kan du visa lite tydligare och skriva om dom? hur man använder dem osv. Kram din blogg är sjukt bra! keep it going (Y)
- Det är som klämmor, fast man snurrar fast dom. Kan försöka göra en video (fast det aldrig funkar) och visa. Riktigt fint som dekoration om man nu som jag hade allt hår på ena sidan. Så kan det se tomt ut så sättar man fast sånna, antingen blommor,pärlor eller i mitt fall diamanter! :)
Tusen tack, värmer.

Hur får man snygg bränna Sara? :)

- Kollade på Bella Tyra show, där hade dom en intervju med en sån nisse som visste hur man solade och hon sa..
Början på sommarn, ska man skydda sig så mycket man kan och inte ligga ute för länge. Max en halvtimme sedan gå in i 10-20 minuter. Smörja in sig igen och sedan gå ut, alltså inte för långa sträckor. Då försvinner brännan lätt.
Mitten av sommarn kan man sola i längre sträckor, men smörj in er med after sun efter varje solstund. Och smörj in er efter varje dusch också! Det är ungefär det jag har hört. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: