SVAR PÅ TAL.

Är dem till Ipoden eller? :) - (urbanears)
- Yes, och till iphones. Man kan även ha den till mobilen om man har ett sånt uttag som man har till ipods. Själv använder jag dom till mobilen.:)
Är dem till Ipoden eller? :) - (urbanears)
- Yes, och till iphones. Man kan även ha den till mobilen om man har ett sånt uttag som man har till ipods. Själv använder jag dom till mobilen.:)


Vet du var fredrik har köpt klockan, den är så himla fin!! Älskar verkligen din blogg!! :D
- Den är köp på Guldfynd! :) Auw, tusen tack!!

. om ME LIKE ALOT.:
Den dära gula tröjan som var uringad bak och fram..
Var är den från, hemskt snygg!!
Skulle bli superglad om du svarade.
Älskar din blogg och din stil är grym! :)
- Tusen tack, det är såna kommentarer som får mig att fortsätta blogga! :)
Den är köpt på Veromoda, på REA. KRAM
Monette  ([email protected]) om YOU BETTER KEEP YOUR MOUTH SHUT.:
Jag kanske har fel, men ser ut som en Hard Rock cafe/hotel tröja? :)
- Helt rätt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: