JAG GER ALDRIG UPP HOPPET OM OSS, ÄLSKLING.

Jag är lite freak.. Men Fredrik är ju i Norge nu och då förväntar jag mig inga sms, eller att jag hör något alls av honom tills han kommer hem. Men i eftermiddags så fick jag ett sms om hur han hade det,vad dom gjorde och att han saknade mig. Jag uppskattar små saker, kan vara tex. att man nu skickar ett sms när man är borta, att man säger att man klär i något, eller vad som helst. Jag behöver verkligen inte mer, självklart tycker man om små presenter också, men jag tycker om små saker/ord mer. Bara att någon skriver att jag har en bra blogg kan få mig på gott humör en hel dag!
PUSS

Postat av: Anonym

gulligtgulligt!(:

2010-06-07 | 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: