FRAM MED NÅL OCH TRÅD.

Jumpsuiten jag köpte häromdagen har pajjat. Ena bandet gick av, så ska se om jag kan fixa det.
Tänkte börja med att jag slänger upp alla outfits i slutet av veckan istället för en varje dag. Men jag är totalt slut körd idag, så får fixa det senare. Har sovit hur länge som helst ute i solen, druckit massvis med vatten, men nejdå jag mår inte bra för det.
Hur ser er helg ut?
PUSS


Vilka? Båda eller bara ett par?
Postat av: Vanessa Jensen

Gud, inte ens när jag var i din ålder gick jag med kalckarskor. Haha, absolut inte 14cm...själv har jag dom bootsen, fast dom som är galsniga liknar krokodilskin i då svarta. :)

2010-06-04 | 16:01:12
URL: http://nessanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: