DANCE, IT'S ALL I WANNA DO. SO DANCE!

Hey! Kom precis hem från Malmö. Hittade en tapet till rummet, tror den kommer bli perfekt! Och lite annat smått. Var på Ikea också, letar efter säng. Vet vilken jag vill ha, 'Malm 120' men nu har dom tagit bort den storleken. Segt, så får väl hitta någon begagnad sängstumme eller något. Hatar det, men vafan ska man göra. Har lite damp på allt idag, haha. Hittar inte min kamera laddare så kan inte visa er bilder på det jag fått, och så kan jag ju ändå inte lägga in det iheller. Well, that's life.
Veckan ser strålande ut, på fredag ska det festas, lördag konfirmation, och middag hos mormor och morfar med flera. Och dagarna innan blir det stranden och sådant som vädret tillåter!
PUSS






Så jävla snygg tavla! Dör. Från Fredrik. Han är grym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: