ÄNTLIGEN HAR JAG HITTAT RÄTT.

Har hittat min klänning och alla extra detaljer! Förutom hårsmycken. Fixar jag imorgon. Visar först det på fredag, så ni får hålla ut. Hehe, ibland får man vara lite elak.. Eller busig kan man väl kalla det.
- Fredrik kommer hem idag? Imorgon? Ja, något av det. De förlorade tyvärr mattetävlingen men dom är grymma ändå, dom är ju trots allt bäst i Sverige!
Belinda är här nu också, ska grilla senare tror jag? Yes. Slänger upp bilderna från dagen senare, kameran är på laddning. (tro det efter alla bilder..) Haha.
PUSS

Kunde inte låta bli att köpa lite gulliga grejs till mig pojke, han förtjänar det efter att ha slitit med dom jäkla matteuppgifterna. (som fick han att åka bort i hundra år..)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: