221109

Det är en så galet härlig känsla att känna att man tillhör någon, att man har någon som står en så nära, att man vågar lita på en person, att man kan dela allt med någon, att man kan våga älska någon utan att vara rädd för att bli sårad. Jag är så otrolig glad över att ha mött Fredrik. Vi har träffats i ungefär 8 månader, snart 9 och under de månaderna har leendet på mina läppar inte slutat. Finns så mycket känslor som jag vill dela med mig av men jag har verkligen inte det ordförrådet så jag kan beskriva allt jag känner. Jag vill tro på att jag har hittat rätt, jag känner mig så säker med honom. Men va fan, jag har hela livet framför mig. Jag har ingen aning om vad som händer. Men jag hade så jäkla gärna velat att alla våra planer för framtiden kommer att uppfyllas, eller vad man säger? Att vara så säker på att tillhöra någon som honom är/känns jätte bra och jätte tryggt.
- Ja, kärlek är obeskrivligt.


favorit i repris, hih.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: