221109

Du har fått mig att tro. Tro på något jag en gång trott på, men som försvunnit med tiden. Du har fått mig att finna den där känslan av trygghet, lycka, närhet, känslan av att känna sig behövd. Du ger mig allt, inklusive alla små saker jag ofta inte tänker på. Du visar respekt. Du dömer mig inte. Det är när jag ser dig pirret i magen rusar fram. Det är med dina armar om mig jag känner mig trygg. Det är det jag kallar trygghet. Det är när dina läppar möter mina jag drunknar i lycka. Det är när du skapar allvarliga diskussioner om allt mellan himmel och jord jag känner mig behövd. Det du och jag delar, det du och jag har är sällsynt. Det vi har är kärlek. Det är våra bråk som stärker vårt förhållande. Det är våra minnesvärda stunder vi håller kärt. Vilka beslut vi än tar, så står vi ändå vid varandras sida. Det kallar jag förtroende. Att älska är stort, att älska är underbart och framför allt en härlig känsla.
Det handlar inte om att hitta någon att leva med, det handlar om att hitta någon man inte kan leva utan.
Fredrik, min kärlek till dig är oändlig. Mitt förtroende till dig kommer alltid att finnas där, hur det än slutar och vart livet än tar oss.
Att älskas utav dig är en gåva, min fina ängel.

Postat av: fredrik

men gummsi, du behöver inte skriva så långa fina fina fina gulliga texter hela tin, för då känner jag mig helt bajs som inte gör det tillbaka.. :'(



du är allteverything.<3<3

2010-06-30 | 09:26:51
Postat av: Anonym

ni är översöta tsm !:)

2010-06-30 | 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: