TYSKLAND.

Tjohej. Vet att min blogg suger just nu. Men vafan, det är sommar och jag älskar att jag ser er läsare minska på varma dagar eller, överhuvudtaget nu på sommarn. För då vet jag att ni roar er utomhus eller varsom!
Igår var jag i Tyskland som ni vet, lååång dag. Började ett på natten, slutade elva på kvällen dagen efter.
Vår bils däck var väldigt ihop tryckta av all sprit som låg i baksättet, men den höll. Haha.
Fick med mig en tröja hem, som kommer upp snart tillsammans med kavajen.
Imorgon kommer Fredrik och då kommer kanske Amanda också och sover här. Naiis.
Vi hörs.


Hade det ganska bekvämt bak i bilen..

vi stack till tyskland för att handla och vi hamnade på ett zoo. ha-ha-ha.
Kameran dog, sooorry.
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur dirr rum blev om de är färdigt

2010-07-27 | 19:08:37
Postat av: Corinne Sandberg

Allt bra idag? :)

2010-07-29 | 01:14:41
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: cornelia

du är en av de top tre i min bloggtävling, imorgon klockan 15.00 får du kika in på min blogg och se om det är du som har vunnit.

p.s glöm inte att säga till dina vänner att rösta på dig.

P&K

2010-07-29 | 01:47:08
URL: http://lisaacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: