THIS IS MY GAME, MY RULES.

Jag är ingen effektiv bloggare, nej. Hööh. Har städat hela dagen, Fredrik kommer ikväll. Imorgon sticker jag till gislövs marknad med vänner. Det är väl det som händer? Mitt rum är så gott som klart också, ska bara köpa bäddmadrass till min nya säng så jag får in den och ett skrivbord. Sen är det klart!
Tror inte där är något annat som hänt faktiskt.
Ska försöka bli liiite mer aktiv. Lovar!
Vi var i smyge igår (Jag, Lotta och Mamma.)

Lite bilder på rummet, som ni önskat!



Postat av: Corinne Sandberg

Jag gör inte så mycket :) Kollar på tv bara :)

2010-07-29 | 16:00:26
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: Hanna Larsson

Jätte fint dit rum blev sötnos! VI hörs imorgon om gislöv. Puss på min favorit!!

2010-07-29 | 21:43:37
URL: http://hannajosefinlarsson.blogg.se/
Postat av: Robyn

Åh, vad fint det har blivit! Det ser inte ut som samma rum.

2010-07-30 | 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: