CAN'T GET ENOUGH. I NEED YOU, ALWAYS.

Kunde inte hålla mig borta.. Men ja, är inte på topp humör men detta är trots allt en del av min vardag.
Igår stack jag och min favorit till Malmö, köpte present till mamma och en kavaj jag visar senare. Sov hos honom.
Idag stack jag hem runt ett, tills dess satt jag och spelade World Of Worldcraft. Haha, måste sett sjukt ut men det var helt okej.
Måste ju ha något gemensamt, eller iaf något man båda kan göra. ;)
Ikväll har jag varit i Ystad hos min kusin som fyllde tre, glömde tyvärr kameran men kan lova er att han är gudomligt söt!
Kan leta upp lite gamla bilder på han och visa er. Lekte med hans bilar och tågbana hela kvällen. Haha.
Nu ska jag checka film.
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: