ARE YOU JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME CRY?

God morgon läsare! Hur mår ni idag? Jag mår super. Riktigt fint väder här nere i Skåne, inte ett moln så långt ögat kan nå kan jag lova. Så det blir stranden om ca en timme. Innan det måste jag hinna plocka upp lite kläder på rummet och sätta i mina linser. Måste ju se om där är någon pudding på stranden, eller? ;) Nej, skoja med er.
Apropå pudding, min pudding kommer till mig imorgon och stannar här ett par dagar. Har inte träffats på en vecka. Men det är faktiskt skönt (tolka inte det på fel sätt) men man måste hinna träffa vänner och så också. Är faktiskt inte så gamla ändå. Haha.
Nej, tillbaka till flingorna! Hoppas ni får en super bra dag.
från dagen igår.




Älskar att bli kliad på ryggen!! Gör inte ni det?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: