Your past makes you,who you are.

Dagen har gått väldigt fort.. Börja med att jag försov mig, haha. Bara en kvart, men allt blir ändå så stressigt på morgonen, för allt är planerat efter bussen. Aja, till skolan kom jag iallafall!
Skolan är så himla rolig, egentligen. Även om man måste gå upp tidigt, även om man har tusentals av läxor&prov, så är den så himla rolig! För man träffar ju sina vänner, och med dom skrattar man alltid, så ingenting blir tråkigt!
Ni ska få en bild på mirza, haha! På tyskan kände jag för att rita, och hans huvud blev ett offer..
sne, men ni får vända på huvudet. (a - Mirza
Vi trixa lite med min kamera, haha. (mobilkamera.)
Jag&Erik alltså.
Ooooch outfit.
Svart bas linne - Gina tricot
Spets tröja - Puls
Svarta jeans tights - Vero Moda
Halsduk/sjal - JC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: