Ny kategori!!

Här kommer lite åsikter&rekommendationer från mig.
- Hur snyggt är det egentligen med ett par tighta byxor, en tight klänning, en tight kjol och ett par trosor som syns?
Obeskrivligt fult.
Därför finns spetstrosor/stringtrosor. Det ser så mycket bättre ut.
Så jag rekommenderar inte tex. björnborg trosor till tighta byxor.
Använd tunnare!
- Brunkräm/foundation tjejer.. 
Gå till någon som kan sin sak när det gäller smink, gå inte in i en vanlig butik och köp en foundation helt random utan att veta vilken färg du ska ha. 
- Det är så dessa hemska fjortislinjer kom till.
STOR DISS.
Det var allt jag hade att komma med idag.
Nu ska jag nanna, puss!
Postat av: lara

håller med dig sara ;)<3

2010-03-01 | 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: