Jag är inte den bästa på att vara aktiv.

Hejsan på er!
Sov hos amanda inatt, så har inte haft tid för att uppdatera. Menmen.
Jag har fått med mig en ny tröja hem iaf, den får ni bild på imorgon.
Idag har det varit skola, ganska så kul.
Vi har sånt där att man ska spela olika instrument på olika nivåer, har klarat allt nu utom trummorna..
Min takt SUGER!
Aja, sen blev det Amanda igen. Vi hade gräddkrig&sen stack vi till fågelbäck.
Träffa lite folk där, bland annat saknade Victor! 
Fick snackat en hel del med honom, han är en super vän!
- Han har hjälpt mig med mycket den senaste tiden, så tacktack.
Och nu är jag hemma, sitter och försöker göra en liten uppfinning till No;n imorgon.
Det går inte så bra om vi säger så.
Jaja, nu ska jag fortsätta.
PUSS


Ja.. Tyck vad ni vill, men en mjölkkartong kan hjälpa till med mycket!


Something so good, kan turn in to something bad..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: