YOU KNOW I DO ANYTHING FOR YOU

Dag 11 – Mina syskon
Har två bröder, Martin och Philip. M;20 P;16.
Älskar båda sååå högt. Philip går estet på.. Bastionen? Första året. Musik är typ hans allt, haha. Och sitt xbox så klart! Härlig kille, vi bråkar som fan men sen är han nice för om man tigger pengar får man, hehe.
Vi är inte dem som snackar som mest, men vi kan snacka om allmänna grejer. Men han är super!
Martin. Precis muckat, alltså gått lumpen ett år och nu ''gått ut''. Han har alltid varit en omtänksam person, väldig skämtsam, men samtidigt väldigt känslig. Vi pratar om allt, från mina tår till mitt och fredriks sexliv? Ja, ni förstår säkert. Martin är högst upp på min favorit lista. Han ska om två år till Afghanistan och göra utlandstjänst för FN (tror jag det var). Tycker det är så jävla modigt och starkt av honom. Men som syster, vill jag att han ska vara hemma och ligga och skunka i soffan med mig istället. Hade jag förlorat Martin, min bästavän så hade jag fan aldrig hittat tillbaka.
Jag älskar mina bröder så galet mycket! Vi stöttar varandra genom allt, och vi har fixat oss igenom allt jobbigt.

Dag 12 – I min handväska
Lypsyl, parfym, tamponger, kamera (när den får plats, får snart ny så då är den lilla alltid med!) smink ibland, toffsar och klämmor.. OCH plånbok! (nycklar.. ) heh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: