VÄNNER

Dag 07 – Min bästa vän

Hm, har ingen direkt faktiskt.. Hade två stycken innan, Belinda&Amanda. Visst vi träffas lite då och då än, men inte på samma sätt. Därför känner jag inte att dom fortfarande är mina absolut bästa vänner. Men dom är nära vänner!
Annars, så har jag en del vänner som jag känner att jag kan lita på, som jag gärna vänder mig till. Och genom att göra det så vet man sedan om de går runt och säger det till alla osv. Förlorade en vän genom att hon/han gick och sa de saker jag sa till andra, direkt på. Äckligt. Men, Stephanie är en stor hjälp! Vi träffas i skola och så, umgåts ett par gånger och så. Toppen tjej. Hade inte klarat min och Fredriks paus utan henne kan jag säga!
Mirza, gud vilken bra kille han är. Han är nog den manliga versionen av Stephanie. Bra att se saker från både killarnas sida och tjejernas. Säg något vi inte vet om varandra, finns nog inte så mycket faktiskt.
Seeen, får vi inte glömma mina blodsbrödrar Erik och Andreas. Efter 3 år med Erik, så är vi verkligen som syskon. Vi slåss, hatar varandra, skrattar tillsammans osv. Andreas har jag dock bara känt sen i somras, men han är så jävla bra!!! På alla sätt.
Ja, nu blev detta långt.. Men ni fick reda på lite.
FÅR INTE GLÖMMA FANTASTISKA MALIN!!!! Finns inget bättre, jag älskar dig sååå mycket!!!
Erik
Hahahaha, så jävla klockren. Vi var uttråkade på en tysklektion och då slutar det såhär.. !!
Så små vi ser ut haha, det var fan bara ett år sen.. Men min fina vän Amanda! ♥
Belinda! ♥
Stephanie i rött! <3

Postat av: stephanie

aw gumman. du vet attdu alltid kan komma till mig, fast vi inte umgås lika mycket.jag finns alltid här.<3<3

2010-12-10 | 19:03:33
Postat av: amanda

du vet inte hur mycket jag saknar dig! och oss, fyfan.

vill ha tillbaka det gamla...

jag älskar dig världens finaste vän!!! <333333333333

2010-12-10 | 20:10:20
URL: http://amandaebbamattisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: