Puh

Klarade mig igenom dagen väldigt bra faktiskt!
Fick handlat julklappar till Fredrik efter skolan.
Åkte till min fina mormor och morfar och hjälpte dom med havregrynskulor. (Tradition)
Sedan vidare till stan igen och hitta lite fler julklappar,samt köpt klänning till julafton. Tack mammi!
Åkte med Fredriks familj till Harmony och åt, Peter (Fredriks bror) fyller 18! Stort grattis till honom.
Blev en super trevlig kväll! Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för imorgon.
The grand fiiinale! Första betyget, oooh.
Ha det bra!
Fick pratat med min frisör idag! Eller mamma, ska tona/färga utväxten fast i ljusare färg än den andra. Kommer bli super!
Brunett
Eller
Blondin?
Postat av: Juliia

blondin ! <3

2010-12-21 | 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: