Om mig

Jag är en tjej på 14 år. Bor utanför skegrie som ligger utanför Trelleborg. Har två bröder, en som legat i Lumpen i ett år och ska på utlands tjänst i Afghanistan om två år. Scares the shit out of me. Men tycker han är jävligt modig som gör det! Stor respekt.
Mina föräldrar har varit tillsammans lite till och från, skilde sig första gången när jag var fem år. Flytta ihop ett par år senare. Under den tiden när de var skilda bodde jag varannan vecka. (Min mamma bodde i Trelleborg, pappa fortfarande i huset utanför skegrie) De flyttade isär en gång. Och nu är de back together. Under den sista separationen bodde jag mest hos min mamma, då skolan var närmre, samt vännerna och handbollen. Just nu hade jag dödat för att få flytta in till stan igen.
Annars har jag en pojkvän sen ett år tillbaka. Han tar stor plats i mitt liv och träffas väldigt ofta.
Vänner.. Träffar knappt några på vardagar, bara skolan dådå. Men det är Fredrik, annars läxor. Skolan är såå viktig för mig. Men de som vet allt om mig är troligen Belinda och Amanda (även om hon och jag inte umgås så mycket).
Framtidsplaner.. Vill jobba som mäklare, tycker det är så jävla grymt. Udda jobb, yes. Men fan, åka runt och kolla lyx villor. MJAAAUW. Men, jag får satsa allt verkligen. Men det är jag beredd på att göra.
Där har ni en liten sammanfattning om mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: