missat liiite..

Dag 03 – Mina föräldrar
Mina föräldrar.. Verkligen dom bästa. Alla skriver det men ja. Älskar dom över allt annat. Min mamma är min absolut bästa vän, hjälper mig med allting. Pappa, han är clownen i familjen haha. Men han är så jävla bra. Han jag går till när man vill ha typ, ny data, kamera eller mobil. Grym på sånt.. Fråga mig inte varför.
Mamma är chef på SOS alarm i Malmö och min pappa har egen firma. :)
Ja, det var väl det hela.. Ni behöver faktiskt inte veta allt om dem..
Mammi och pappi

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Ja, vafan åt jag? haha. Men mat.. Frukost, middag, antagligen godis också. Haha

Dag 05 – Vad är kärlek?
Det är något helt fantastiskt. Att kunna dela så mycket med någon, skratta, gråta, hata varandra. Haha, hata.. Men, ja. Jag tror ni förstår vart jag vill komma. Kärlek är både bra och dåligt. Så dålig på att skriva på morgonen.. Men whuuut ever!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: