hah

MÖRKT! mest eftersom nu ser man inte din utväxt, som när du hade ljust så kom det en svart fet utväxt som du inte gjorde något åt efter typ 4 månader! om du har ljust måste du fixa minsta lilla utväxt hela tiden annars är det skitfult!


Du har helt fel för dig. Man ser min utväxt mer nu. Och mitt hår var inte svart. Det såg mörkare ut än vad det var. ''En fet svart utväxt'', ingen koll. Ja, jag hade utväxt och det kommer jag ha i vilken jävla frisyr jag har. fkkkker
Postat av: Annis

Sv: Tack så jättemycket söta Sara! men det är så mycket bry... man ska fixa det varje dag, typ.

2010-12-02 | 08:47:15
URL: http://extraannis.blogg.se/
Postat av: moa

fixa varje dag. du har verkligen ingen koll -.-'

2010-12-02 | 12:43:21
Postat av: Anonym

Menade inget illa med kommentaren som du nog trodde! Menade mer att det var en självklarhet till lite mer mörkare hår än blont!

2010-12-03 | 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: