Dag 26 – Mina rädslor/Dag 27 – Min favoritplats

Dag 26 – Mina rädslor
Jag är rädd för hur jag kommer dö, inte för döden. Men hur. Om jag blir torterad till döds, eller en mördare knivhugger mig? Tittar för mycket på film, men man vet aldrig. Sen är jag rädd för att förlora dem jag älskar. Rädd för att misslyckas på prov.. Jag är nog rädd för rätt mycket, men mörker slår nog allt. Kan inte sova i ett mörkt rum om där inte är någon med mig. Får panik. usch!
Dag 27 – Min favoritplats
Turkiet. Lätt. Allt trevligt folk, solstolarna, havet, restaurangerna och allt annat. Fan bud på att ta en sista minuten resa dit. Åh, vill dit igen. Hoppas hoppas hoppas mamma håller det, hih.
Där jag känner mig trygg och varm, det är mina favoritplatser!
Visst ser det härligt ut? och tro mig, det är det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: