Dag 17 – Mitt favoritminne

Har många.. Turkiet med Amanda, till exempel. Fan man kommer inte på något när man väl måste..
Alla stora som små saker är väl något favoritminne om det nu var kul.
Spanien 1998, Grekland 2007, Usa 2008, Öland&Gotland 2009, Turkiet 2010. Ja ni fattar.
Stockholm 2007 eller 2008 uppe i Åkersberga, en grym del av sommaren, därav Gröna Lund också, Liseberg 2010, osv. Finns sååå mycket.
Sen min första kyss med Fredrik, ute i regnet. Så mysig.
Men jag tror ni förstår. Ett favorit minne är väl de stunder vi kommer ihåg som bra stunder, där vi var omringade av folk vi älskar.
Alla fester med mina vänner är favoritminnen. Mina födelsedagar, julaftnar, nyår?
Aaaallt.
Gotland 2009 med mina fina Amanda
Turkiet 2010
Vännerna ♥
Åhus 2010
Festis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: