BLONDIE

Satt och kollade lite bak i bloggen, från i sommras när mitt hår var platina blont.. Fan vad jag vill ha tillbaka det! :(
Min toning går inte ur.. Antagligen för det var någon för pigmentering eller vad det heter innan. Men fan.. Jag tycker om detta också, men det blonda är jag. Det är jag!
Antingen riktigt mörkt eller ljust. Aldrig ljusbrunt. Tycker det är sååå fult.
Vad tycker ni, blont eller mörkt?


Favorithår!!!
Postat av: Anonym

MÖRKT! mest eftersom nu ser man inte din utväxt, som när du hade ljust så kom det en svart fet utväxt som du inte gjorde något åt efter typ 4 månader! om du har ljust måste du fixa minsta lilla utväxt hela tiden annars är det skitfult!

2010-12-01 | 19:41:06
Postat av: Anonym

Blondt för tusan! En gång blond sen klarar man sig inte utan de...

2010-12-01 | 20:22:47
Postat av: Matilda

Blondt för tusan! En gång blond sen klarar man sig inte utan de...

2010-12-01 | 20:23:34
URL: http://matildasphotos.blogg.se/
Postat av: Oliviachronwall

fin i allt...

men blont.

2010-12-01 | 21:39:13
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså tycker du är jätte fin i båda, men blondt faktist. Det är så megadegafuuuckcniedneidn snyggt på dig hehe(: Kram!

2010-12-02 | 11:39:24
Postat av: Anonym

blondt! du är snyggast i de :D

2010-12-02 | 16:49:15
Postat av: Vanessa Jensen

Du passar bäst i blont, men du e fin i brunt. Men som du säkert vet, kommer du tappa håret & få det jätte tunnt & risigt om du håller på byta hårfärg hela tiden. Men det tror jag mamma redan sagt. :)

2010-12-02 | 17:48:36
URL: http://nessanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: