SHOES.

Jag har hittat såhär världens snyggaste skor, som jag bara måste ha till hösten!
Jag sitter och längtar sönder mig efter skolan. Gå upp på morgonen, 06,10. Ligga och dra sig till 20 över då man inser att man måste upp för att hinna med allt innan bussen går, kläderna,sminket,håret,äta,osv.
Jag har packat väskan nått så nära, lite pennor och pärm osv. Måste bara ha med mamma ner till stan för att köpa det sista, tex. pennskrin och sådant, snart dax för höstjacka&skor. Om en vecka så, då ska jag snart börja borsta bissingarna.
Någon mer som är skolsugen?

Något i denna stilen ska det vara, ser så galet sköna ut. Och framförallt, så är dom snygga som tusan!!

Postat av: johanna

hej, skulle gärna behövt hjälp med vad jag kan skriva om, har slut på ord!

skulle uppskatta om du kommenterade på min blogg, om du har något tips? :)

2010-08-16 | 00:23:56
URL: http://jjohannacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: