Svar på tal

- Vad tycker du om belinda ? har ni bra relation ? hur ? när och var har ni träffats ? och hur länge har ni varit vänner ? kan du inte beskriva vad du tycker om henne ? vad hon betyder för dig? vad brukar ni göra när ni umgås ?
Fick en kommentar att jag skulle svara, så jag gör det!
- Jag tycker jättebra om Belinda, hon är en awesome vän. Vi har haft en bättre relation, men den är inte dålig, absolut inte! Vi träffades när vi var småttingar, runt 8-10, kommer inte ihåg exakt när.. Vi träffades på en handbollsträning, sen genom min dåvarande vän Emma som är hennes kusin! Vi har varit ovänner i 2 år, men om man räknar bort det, så kanske  2-3 år? Hon betyder extremt mycket för mig, vi har alltid kul, vi förstår varandra superbra och man är alltid posetiv när man är med henne. Vi brukar gå till stan, ute och gå haha. Vår speciallare på 2 timmar.. Men ja, vi gör allt möjligt! :)

Postat av: belinda

gullunge . älskar dig hjärtat ! undra vem det är som frågar ;) loooveyoy babe

2010-04-13 | 20:55:29
URL: http://aanderssonbelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du länka också ?

2010-04-13 | 20:55:47
Postat av: ...

Varför har ni varit ovänner i två år?

'svara'!<3

2010-05-03 | 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: