Don't try to changes me.

Uppdateringen har varit mer än dålig och det har jag också.
Nu har jag antagligen bihålsinflamation? Huvudet värker och är allmänt trött.
Men till skolan går jag! Och Belinda har även sovit här hela veckan.
Ikväll kommer Amanda och Ulli och äter med oss så vi kan planera resan.
Sticker om ca 3 veckor. Hääärligt.
Ni får mina outfits och jag tror jag hinner slänga upp både fest outfit och vardagsoutfit..
Har inte orkat/hunnit göra det tyvärr..
Men ska förbättra mig.
PUSS

Undvik ansiktsuttrycken. ;)
Postat av: sanna fransson <3

sara är sötast i världen <3

2010-04-29 | 18:44:30
URL: http://sannafranss0n.bloggplatsen.se
Postat av: vicki

den första bilden, var har du köpt den vita tröjan/bjusen? & vad kosta den? tacksam för svar!

2010-06-15 | 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: