Alingsås 2010

Började i Fredags (16/4) med att gå upp vid sju och packa ihop det sista innan avfärden som skedde på Söderslättshallen.
Vid tio gick bussen och ca 2-4 timmar (?) var vi framme vid McDonalds, där vi åt och hade kul.
Bussen gick vidare, vi stannade vid Hallandsåsen och tog en ¨bensträckare¨. eller så var det tvärtom på Mc och bensträckaren? Iallafall, både och hände.. Haha. Vid 3-4 på eftermiddagen var vi framme i älskade Alingsås!
Något av det första vi gjorde var att gå och sjunga i ¨spelhallen¨ eller vad dom kallade det. Video kommer senare hoppas jag.
Vår första match spelade vi vid nio samma kväll. Den vann vi och vi var super glada!
På kvällen där gick vi och checka läget, träffade en del av dom jag träffade förra året också. Kul!
Lördagen, vi gick upp vid nio och åt frukost och kollade på lite matcher. Sedan begav vi oss mot vår match, den förlorade vi tyvärr. Sen vart det en match till och den vann vi, det var en awesome match! Har nog aldrig varit så nöjd efteråt. Vi gick vidare till A-slutspel (det bästa)! På kvällen var det partyparty! Jag och Mia dansade hela kvällen lång och vi hade grymt skoj. Där träffade vi också en del kul folk.
Söndag , innebär hemfärd.. Vi steg upp vid halv sju, packade våra saker och begav oss till match, vi förlorade tyvärr och åkte ut. Midre kul. Vi kollade på en del finaler och hade kul. Vid tre åkte vi hem.
Jag har haft en great helg! Verkligen, men grymma vänner, många skratt, massa handboll..
Kunde inte ha blivit bättre. Tack flickor, ni är bäst.
Nu får ni denna texten i bilder istället. Antar att det är roligare!

Vi stannade på hallandsåsen först, haha fel av mig.

världens sötaste unge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: