Get 2 know me

111 tonårsfrågor

 

Kärlek
Är du kär just nu? - Jag är inte kär, men jag tycker om. Alla vet vem det är.
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Ja, på fyllan blir det alltid en o annan puss med mina flickor!
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - När sin partner inleder något intimt med någon annan. Och visst sorts snack med andra kan också störa.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Aldrig. Värsta jag vet.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Ja, tyvärr
Är du romantisk? - I do my best!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Är du svårflörtad? - Nej för jag är redan svår att vilja ha. (Heheh) Det beror på vem det är som skriver.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, många gånger
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Seriös seriösa? Fredrik Tigerschiöld (tänk att jag kommer ihåg stavningen!)
Hur länge höll det? - 1,5år
Har du lekt med någons känslor? - Nej
Hur länge var ditt kortaste? - 4 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag är förhållande tjejen. Inte min grej att hoppa runt. Så förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidig? -Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag att jag är.
Hur många har du varit kär i i år? -0
Vem sov du senast bredvid? - Jonathan eller Ebba
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -Jonathan
När fick du din första riktiga kyss? - Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - I'm not a lesbian
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat

Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? -




Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Kan man väl säga ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej
Har du varit kär i någon? -Ja
Är du kär just nu? - Tycker om, inte kär

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? - Sara Louise Göransson
Några piercingar? - Öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? - Underkläder, jeans, linne och myströja

 

vilken årstid är bäst?- Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp med en puss på pannan, ligga och dra mig i sängen med någon jag tycker om.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är en omtänksam liten filur
Vad är du bra på? - Lyssna
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Med någon!

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Ebba
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj.. Alla är roliga på sitt sätt! Men Nadias och min humor klickar rätt rejält!
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga.
Vem är mest partyprisse? - Nadia, no doubt.
Vem är den du helst har filmkväll med? - Alla tillsammans!
Vem av dina vänner är mest elakast? - Mina vänner är inte elaka..
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - Ebba

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Martin


Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
Vem är farligast i din familj? - Jag
Vem ser roligast ut i din familj? - Buster
Vem är coolast? - Vem om inte jag?
Har ni något husdjur? -Självklart, två efterblivna hundar (som jag älskar mest) och en katt! 
har du mest gemensamt med? Martin och mamma
Vem står för underhållningen? -  Pappa och jag!
Vem sover du oftast med? - Ingen i familjen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - När Martin och jag fuckar ur

10 frågor om idag

Vad har du gjort? -Kollat på handboll!
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Lite ja
Har du gjort något bra idag? - Ja
Vad ska du göra nu? - Vänta in pappa sen sitta och prata med familjen
Har du gjort något dåligt idag? - Hållt mina känslor inom mig?
Vad har du ätit idag? - Fläskfile och klyftpotatis
Har du duschat idag? - Ja
Är du trött nu? - Ja
Vad händer imorn? -Skola och sedan in till Malmö med Bella

ANNAT

Hur mår du just nu? - Mått bättre
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja
Har du piercat dig? - Ja

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Robyn 
Vem sms:a du till senast? Robyn


ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 18.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, blogg.se, weheartit

Familj
Hur länge sen var det du träffade din morsa? 20 minuter sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Snart ett dygn sedan

ÖVRIGT

Gillar du punk? - Nej
Har du sminkat dig idag? - Ja
Isåfall, vad för smink? Foundation, puder, rouge,mascara och lös eyeliner
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - Stringisar från Gina Tricot
Hur ser dem ut? - Rosa
Vad har du för bh/topp på dig just nu? En från Lindex
Hur ser den ut? Svart

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? No more heroes - Westlife
Vad gillar du för musik? - Allt!

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja
Har du resteröds-trosor? - Nej
Har du en vit bh/topp? - Ja
Har du en svart bh/topp? - Ja


Postat av: elin

skulle du kunna gå tillbaka till ett gammalt ex / även de du bara var på g med...

2012-01-23 | 10:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: