ATT FLY FRÅN SINA PROBLEM GER OSS BARA FLER

Hej! Vet att min blogg varit väldigt lidande.
Jag har träffat Fredrik, sköt skolan, varit på möte med mitt jobb, blivit intervjuad av en tidning (kommer ut i feb.) och tränat.
Jag jobbar till och börja med Tisdag och Torsdag nu för tiden. Ökar förmodligen med tiden. Ska bli kul att komma igång med lite jobb.
Intervjun är förmodligen inget jag kan skriva ut än, ni får vänta drygt 3 veckor.
Träningen går bra! Var på boxningspass i torsdag.. Fyfan vad jobbigt. Hade ingen träningsverk igår, men idag är den dödlig. Ska på pass imorgon också tror jag.
Svarar på lite frågor senare, puss
Postat av: Anonym

Har en fråga när ska du bli blond du sa att du skulle färga det i torsdag men värkar inte vara blond fotfarande svara snälla ?

när blir du blond?

2011-01-23 | 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: