SVAR

.. om TEARS DON'T MEAN YOUR LOSING:
vet du om fredrik har hittat en ny chey? för jag har hört rykten.
Anonym om TEARS DON'T MEAN YOUR LOSING:
Var ligger lägenheten och hur stor är den?
Anonym om TEARS DON'T MEAN YOUR LOSING:
har du två jobb ?
för du jobbar väl fortfarande på badhuset men har du ett till jobb isåfall vart ? :)
gillar din blogg jätte jätte mycket
kramis
.. om TEARS DON'T MEAN YOUR LOSING:
vet du om fredrik har hittat en ny chey? för jag har hört rykten.
- Ingen aning, om han nu har det är det ju bara kul för honom! :)


Anonym om TEARS DON'T MEAN YOUR LOSING:
Var ligger lägenheten och hur stor är den?
- I Trelleborg, var berättar jag dock inte.. Lite rädd för peddon.. Haha.
Den är på 90 kvm tror jag? Den är helt okej stor! :)


Anonym om TEARS DON'T MEAN YOUR LOSING:
har du två jobb ?
för du jobbar väl fortfarande på badhuset men har du ett till jobb isåfall vart ? :)
gillar din blogg jätte jätte mycket
kramis
- Helt rätt. Jag har två jobb. :) På badhuset och Harmony.
Tack så mycket! Kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: