Svar

Anonym om NERVOUS:
låter som du bara ska bo hos din mamma, ska du de?
13 April, 15:44  
  Anonym om NERVOUS:
bodde du i hus nu eller innan lägenheten? Hur känns det isf att flytta från hus till lägenhet?:)

Älskar din blogg, keep it up! Kram!


1. Jag ska bo mest hos mamma, för det är närmst till skola,jobb,vänner&allt. Kommer vara hos pappa lite då och då på veckor och helger!

2. Jag bodde/bor i hus med pappa. Det känns väl ganska så litet om man jämför, men jag är helt klart en lägenhet människa. Bajsar ner mig i hus på kvällar, haha.
Tack! Kram
Postat av: Anonym

har dina föräldrar skilt sig eller är det bara pga av jobb dom inte bor tsm??



löööööve yöööör blööög ööö löööt!!:D

2011-04-14 | 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: