HAPPIER THAN EVER BEFORE

Mina föräldrar har skilt sig! Jao
JAg byggde naglar på en salong på ''köpcentrat'' här i Trelleborg. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter.

Annars, så är jag numera en hel trelleborgare igen. Lägenheten är långt ifrån klar, mycket mer som ska målas men det tar vi efter hand.
Umgåts med mina babes all week long. Igår var jag Hanna&Stephanie först och kolla fotbollsmatch, sedan drog vi till Dejan och kollade film. Däärefter träffade vi Pontus&Victor! Skitbra kväll.
Ska lägga upp lite bilder från Prag' nu, puss
Väldigt försenat flyg
Tunnelbana mot vårt hostell
Mer en annan dag!
Postat av: © sarastille

Fin blogg du har :) allt bra med dig denna lördag? :D

2011-04-16 | 17:28:31
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: