:)

Linnéa om LÄGENHET I DET LILLA HELA:
Fint! :)

En fråga. Du som gjort slut med ditt ex - Fredrik, du har inte honom längre som vän på Facebook (du skrev det innan på frågestunden) och nu undrar jag: Varför tycker du man ska radera sitt ex på Facebook/Msn? Hjälper det? Eller varför gör man det egentligen?..
Är det mer som en diss att man inte behöver honom/henne längre eller är det för att man påverkas och såras av dom? av att se bilder med någon annan och statusar osv? Förklara snälla :)

Tog bort honom för att jag inte orkade med honom mer. Ville inte veta av honom, efter all skit jag fick ta från honom.
Varför jag tycker man ska ta bort dom.. Tror att om man ser deras statusar på tex. facebook varje dag så stör man sig så extremt mycket att det tar längre tid att komma över personen i fråga.
Sen tycker inte jag att han behöver veta vad jag håller på med mer sen, så.. Ta bort som vän var en bra knapp där!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: