Att få ha dig nära betyder mer än du tror. S♥S

Du får mig att må bra bara genom att se dig le, att se dig skratta eller av att bara se dig må bra överhuvudtaget. Jag önskar dig all lycka i världen, om inte mer. Du ska ha det bästa, om ens det räcker.
Varenda liten minut med dig är minnesvärd, du gör allt så mycket bättre och lättare genom att bara vara där. Jag är verkligen tokglad över att få ha dig vid min sida, så galet lycklig över att få ha dig vid min sida när jag än behöver det.
Du förstår inte hur jävla bra du är. Du är den absolut galnaste människan jag träffat, jag skrattar så jag har magrutor dagen efter med dig, jag vet att allt jag säger till dig stannar hos dig. Det är en sån jävla lättnad att veta det. Det sista jag vill är att förlora det vi har, igen. Jag ska hålla dig hårdare än hårdast, för alltid.
Jag behöver dig Stephanie, precis som vi behöver luft.
Jag älskar dig så mycket så att jag knappt förstår det själv. Att ha dig som min närmsta och viktigaste vän en gåva, en bra sådan.
Aldrig vill jag vara utan dig. Ljuset i mörkert, det är du. Det är du hjärtat.
Du och jag mot världen, twin.


I've seen a lot of things in my life
A lot of ups and downs
Made a lot of mistakes
No matter what, you've always been by my side
You've always been my best friend
You're the love of my life 
You're everything to me♥
Postat av: stephanie

du förstår inte hur mycket du betyder för mig.allt med dig är perfekt.hur mycket vi skrattar..vet du hur bra jag mår med dig?helt fucking överlycklig.eftersom du, du får mig skratta så jag inte får luft.du gör så jag gör grisljud för jag skrattar så mycket.du gör det!du.vet du hur jävla awesome du är?fiiifan.du betyder mer än guld.du är och kommer alltid va min bästavän. det vet dusjälv, vi var det en gång o det kommer vi fortsätta med. jag älskar dig mest bästavän

2011-04-30 | 00:22:15
Postat av: stephanie

du förstår inte hur mycket du betyder för mig.allt med dig är perfekt.hur mycket vi skrattar..vet du hur bra jag mår med dig?helt fucking överlycklig.eftersom du, du får mig skratta så jag inte får luft.du gör så jag gör grisljud för jag skrattar så mycket.du gör det!du.vet du hur jävla awesome du är?fiiifan.du betyder mer än guld.du är och kommer alltid va min bästavän. det vet dusjälv, vi var det en gång o det kommer vi fortsätta med. jag älskar dig mest bästavän

2011-04-30 | 00:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: