SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

har du syskon? - Ja, två äldre bröder!
vad gillar du för musik? - RnB, Pop och sån där ¨kan inte sitta still musik¨. Haha.
var bor du? - Utanför Skegrie, på världens största ödemark..
dricker du? Händer. Dricker dock inte så att jag blir as packad.
vad tkr du om folk som ser ut som alla andra i stil? Deras val om hur de ser ut, men jag tycker dock det är så mycket roligare att ha sin egen stil! :)
har du rökt? Aldrig! Blä säger jag bara.
har du & fredrik sex? - Japp.
intressen? - Kläder, vänner och mina kära jesper spel.
bra låtar? - Best of you, Beautiful monster, on my own, typ.
bra smink? - Vichys produkter, alla! Annars de vanliga, Loreal och de. :)
tips till att få bra självförtroende? - Lära sig själv att accpetera sitt utseende, gå inte i kläder som andra går i om du inte trivs i det, utan du ska känna dig snygg i det du går ut i.
Säg något posetivt till dig själv när du går förbi dig själv i spegeln, Ta några fina bilder och titta på dem när du känner dig mindre snygg. Finns massor av andra men det var några.
favoriblogg? - Victoria Törngren eller vad hon heter.. Haha.
favoritfärg? - Rosa och limegrön!
Vad skulle du vilja bli när du blir äldre? - Mäklare!!!
Hur gillar du din nya hårfärg? - Trivs stormbra i den! Tycker dock inte om att det jätte mörka försvann direkt. ;|
Vilken hårfärg trivs du bäst i? - Svår fråga.. Trivs bra i båda.
Vad tänker du satsa på för mode i höst? - Ska införskaffa ett par skinbyxor, så det ska jag köra på och ett par snygga koftor och high heels! Pälsjackor,halsdukar,mössor är också ett måste för min del.
Vad är din favortit mat? - Tacco! Eller kebab är ju också gott.. hehe
Hur ofta träffas du och Fredrik ? - Olika.. Beror på hur mycket vi har i skolan och sådant.
PS. SUUUPERDUUUUPER FIN ÄR DU TJEJEN!!! - Tusen tack!!
vem är din bästavän? - Belinda, Amanda, Hanna och Maja.
skriv 5 vänner du verkligen kan lita på? - Maja, Amanda, Hanna, Stephanie. De är väl de jag säger allt till.
hur går det i skolan? - Skit bra faktiskt! Klarat alla prov denna veckan med max 2 fel så jag är super glad!
hur lång tid tog det innan du och fredrik sa '' jag älskar dig '' till varandra? - 2-3 månader om jag minns rätt.. :)
vad gör ni för att ert förhållande håller sig stabilt ? - Hm, har varit lite vajjigt ett tag nu. Men vi försöker lita på varandra fullt ut. THE KEYWORD IS TRUST MY FRIEND.
vad älskar du mest, att spendera tid med fredrik eller med dina vänner ? - Älskar det båda. Ibland är jag på dans&skoj humör och då är det vännerna jag vill till och när det är mys&pussande så såklart Fredrik.
jag vet att du inte är oskuld längre och att du berättade det för dina föräldrar - kan du inte skriva på ett ungefär hur det samtalet var, vad sa dom? - Vi vill bannemej inte bli mormor&morfar än! ;o haha, nej.
Men de litar på oss och de sa inte så mycket. Typ, skydda er?
Förrutom dom "kända" bloggaren som alla läsaer. Vilka läser du då? :) - Vanessa Jensens, Ebba Bengtssons, Lara Alis, Hedvig Holmströms och Anna Anderssons. :)
Hur gör du för att allt ska hålla ihop med skolan,läxor,pojkvän,vänner,hålla konditionen. allt? - Kan bli kämpigt ibland, men som tur är har jag ett snille till pojkvän så läxorna kan jag ta tillsammans med honom.
Och träningen blir väl lidande nu en del. Men ska komma igång helt med gym nu, men skolan går först helt klart. Vännerna, de har jag i skolan och efter. Även på helgerna. Men det gäller att inte ha något som går före de andra
Har du någon studieteknik? Hm.. Delar upp texter, skriver upp det viktigaste. Repeterar och repeterar.. Antecknar på lektioner osv..
När du blev tillsammans med Fredrik, visste du att det skulle bli sånthär långt förhållande eller var det bara något du hoppades på? - Trodde inte ens från början att det skulle bli såhär.
Efter första gången kändes det liksom inte som att det hade kunnat bli något. Men gångerna efter, efter kanske 5 gånger började min mage gå igång, larvarna blev till fjärilar.. Haha, whatafuck vad det för uttryck?
Aja. Men just nu hoppas jag på ett himla långt förhållande!
superfin blogg gumm'z - Tack ebb'z. du är awesome.
Tio sanningar om dig själv? :) -
1. Jag är mörkrädd. Och då menar jag inte lite..
2. Kan inte kontrollera pengar så bra som jag vill.
3. Jag tycker om att städa, på alla ställen än mitt eget rum. Konstigt nog? ;s
4. Jag älskar att stå framför kameran.
5. Sätter andra framför mig själv.
6. Hatar min näsa.
7. Hade velat förstora mina läppar, men bara lite!!
8. Jag är väldigt känslig när det gäller döden och otrohet och sådant som får en människa att gå under.
9. Har aldrig varit riktigt bra på någon speciellt.
10. Blir lätt svartsjuk.
vart har du köpt din gröna jacka? din blogg är jätte bra men skriv mer outfits! :) - På H&M. tAck, jag jobbar på det men hinner inte alltid. Dock så har jag inga roliga outfits 50% av tiden..
heej vilken hår färg använde du när du färga håret? - Ingen aning, det var en toning iallafall.
elr om du gjorde det hos frisören, var i så fall? - Jag gjorde det hos frisören. På studio 14141 i Trelleborg. As grymma frisörer!
har du syskon? - Ja, två äldre bröder!
vad gillar du för musik? - RnB, Pop och sån där ¨kan inte sitta still musik¨. Haha.
var bor du? - Utanför Skegrie, på världens största ödemark..
dricker du? Händer. Dricker dock inte så att jag blir as packad.
vad tkr du om folk som ser ut som alla andra i stil? Deras val om hur de ser ut, men jag tycker dock det är så mycket roligare att ha sin egen stil! :)
har du rökt? Aldrig! Blä säger jag bara.
har du & fredrik sex? - Japp.
intressen? - Kläder, vänner och mina kära jesper spel.
bra låtar? - Best of you, Beautiful monster, on my own, typ.
bra smink? - Vichys produkter, alla! Annars de vanliga, Loreal och de. :)
tips till att få bra självförtroende? - Lära sig själv att accpetera sitt utseende, gå inte i kläder som andra går i om du inte trivs i det, utan du ska känna dig snygg i det du går ut i.
Säg något posetivt till dig själv när du går förbi dig själv i spegeln, Ta några fina bilder och titta på dem när du känner dig mindre snygg. Finns massor av andra men det var några.
favoriblogg? - Victoria Törngren eller vad hon heter.. Haha.
favoritfärg? - Rosa och limegrön!
Vad skulle du vilja bli när du blir äldre? - Mäklare!!! Haha, alla ser mig som ett IG barn , iallafall de som inte går i samma klass som mig. Men jag satsar högt.
Hur gillar du din nya hårfärg? - Trivs stormbra i det! Tycker dock inte om att det jätte mörka försvann direkt. ;|
Vilken hårfärg trivs du bäst i? - Svår fråga.. Trivs bra i båda.
Vad tänker du satsa på för mode i höst? - Ska införskaffa ett par skinbyxor, så det ska jag köra på och ett par snygga koftor och high heels! Pälsjackor,halsdukar,mössor är också ett måste för min del.
Vad är din favortit mat? - Tacco! Eller kebab är ju också gott.. hehe
Hur ofta träffas du och Fredrik ? - Olika.. Beror på hur mycket vi har i skolan och sådant.
PS. SUUUPERDUUUUPER FIN ÄR DU TJEJEN!!! - Tusen tack!!
vem är din bästavän? - Belinda, Amanda, Hanna och Maja.
skriv 5 vänner du verkligen kan lita på? - Maja, Amanda, Hanna, Stephanie och Malin. De är väl de jag säger allt till.
hur går det i skolan? - Skit bra faktiskt! Klarat alla prov denna veckan med max 2 fel så jag är super glad!
hur lång tid tog det innan du och fredrik sa '' jag älskar dig '' till varandra? - 2-3 månader om jag minns rätt.. :)
vad gör ni för att ert förhållande håller sig stabilt ? - Hm, har varit lite vajjigt ett tag nu. Men vi försöker lita på varandra fullt ut. THE KEYWORD IS TRUST MY FRIEND.
vad älskar du mest, att spendera tid med fredrik eller med dina vänner ? - Älskar det båda. Ibland är jag på dans&skoj humör och då är det vännerna jag vill till och när det är mys&pussande så såklart Fredrik.
jag vet att du inte är oskuld längre och att du berättade det för dina föräldrar - kan du inte skriva på ett ungefär hur det samtalet var, vad sa dom? - Vi vill bannemej inte bli mormor&morfar än! ;o haha, nej.
Men de litar på oss och de sa inte så mycket. Typ, skydda er?
Förrutom dom "kända" bloggaren som alla läsaer. Vilka läser du då? :) - Vanessa Jensens, Ebba Bengtssons, Lara Alis, Hedvig Holmströms och Anna Anderssons. :)
Hur gör du för att allt ska hålla ihop med skolan,läxor,pojkvän,vänner,hålla konditionen. allt? - Kan bli kämpigt ibland, men som tur är har jag ett snille till pojkvän så läxorna kan jag ta tillsammans med honom.
Och träningen blir väl lidande nu en del. Men ska komma igång helt med gym nu, men skolan går först helt klart. Vännerna, de har jag i skolan och efter. Även på helgerna. Men det gäller att inte ha något som går före de andra
Har du någon studieteknik? Hm.. Delar upp texter, skriver upp det viktigaste. Repeterar och repeterar.. Antecknar på lektioner osv..
När du blev tillsammans med Fredrik, visste du att det skulle bli sånthär långt förhållande eller var det bara något du hoppades på? - Trodde inte ens från början att det skulle bli såhär.
Efter första gången kändes det liksom inte som att det hade kunnat bli något. Men gångerna efter, efter kanske 5 gånger började min mage gå igång, larvarna blev till fjärilar.. Haha, whatafuck vad det för uttryck?
Aja. Men just nu hoppas jag på ett himla långt förhållande!
superfin blogg gumm'z - Tack ebb'z. du är awesome.
Tio sanningar om dig själv? :) -
1. Jag är mörkrädd. Och då menar jag inte lite..
2. Kan inte kontrollera pengar så bra som jag vill.
3. Jag tycker om att städa, på alla ställen än mitt eget rum. Konstigt nog? ;s
4. Jag älskar att stå framför kameran.
5. Sätter andra framför mig själv.
6. Hatar min näsa.
7. Hade velat förstora mina läppar, men bara lite!!
8. Jag är väldigt känslig när det gäller döden och otrohet och sådant som får en människa att gå under.
9. Har aldrig varit riktigt bra på någon speciellt.
10. Blir lätt svartsjuk.
vart har du köpt din gröna jacka? din blogg är jätte bra men skriv mer outfits! :) - På H&M. tAck, jag jobbar på det men hinner inte alltid. Dock så har jag inga roliga outfits 50% av tiden..
heej vilken hår färg använde du när du färga håret? - Ingen aning, det var en toning iallafall.
elr om du gjorde det hos frisören, var i så fall? - Jag gjorde det hos frisören. På studio 14141 i Trelleborg. As grymma frisörer!
Postat av: sandra

vad är vanessajensens blogg?:)

2010-10-09 | 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: