Svar på tal

oskuld? -
favorit färg? -
favorit mat? -
favorit klädsel? -
favorit person? -
din allrabästavän? -
din bästavän? -
älskar du din pojkvän mest? -
älskar du stephanie ?haha :D -
vad tycker du om justinbieber?(din bv tycker om honom va?;) ) -
en person som alltid hjälper dig -
en person du alltid har roligt med -
en person du verkligenverkligeverkligen tycker om -
vad lyssnar du oftast på? rnb,rock..mm? -
världens sötaste person? (kan vara känd&vanlig.) -
vilka bloggar tittar du på? -
hur är din stil? med kläder då? -
hur är du som person? -
vem är du med i skolan&hur är det? hur är dom som personer & berätta? -
du är världens vackraste sara.. vet du det? -
vad tkr du om justin bieber? -
favorit låt? -
en snygg kille? :D gissar på F.B! -
favorit tv-serie? -
favorit film? -
älskar du frukt? :D -
var går gränsen för falsk vän hos dig? -
hur ska en bästavän vara? -
hur pluggar du inför prov? -
vad gör du på fritiden? -
hur kan du fota så bra & vem har lärt dig? -
var e din förebild? -
Du verkar vara en väldigt stark och säker person, var har du fått det ifrån? Jag menar, din utstrålning är gudomlig! -
är du torr? -
brukar du skratta åt stephanies skämt? -
gillar du varm chokkladis med cheesecake? ;) HAHA.-
favorit ämne? -
är du rädd för hundar? -
har du en häst hemma? -
vem älskar du mest i världen? -
vem tycker du är den sötaste/finaste du vet? -
hur gör du för att få ditt hår så fint? :D -
vem skulle du offra allt för? -
vilken kändis gillar du mest? (asså, som du tycker är bäst) -
skulle du vilja se ut som någon annan? (en förebild typ) -
vem kände/känner du dig säkrast med dejan eller fredrik? -
har du släppt dejan helt på tanke med att han var din första riktiga kärlek? -
är du fjortis med gummiband ? -
gillar du annalenas bröstvårtor? motivera -
Vad brukar fredrik och du göra en helt vanlig dag? Och hur ser en perfekt dag med fredrik ut för dig? :) -
Favorit plagg? -
Om du skulle få byta liv med någon för en dag? Vem skulle du då vilja vara? (: -
Favorit musik? -
Vad kör du på i sommar? -
Favoritlåt JUST NU? -
Jeansleggings eller jeans? -
oskuld? - Ja, jag är oskuld.

favorit färg? - Kan inte välja en, men jag älskar verkligen skrikiga färger, dvs pastellfärger och sådana färger.

favorit mat? - Taco, eller Thaimat!
favorit klädsel? - Ojoj.. Jag gillar att sticka ut lite, men det jag helst går i är nog någon snygg tröja, kavaj,cardigan och ett par snygga jeans/leggings med mina converse! Och såklart mycket smycken.
favorit person? - Vilken fråga, haha! Jag har många favoriter.. Om jag ska nämna några, Fredrik,Maja,Stephanie,Amanda,Emelie,Hanna.
din allrabästavän? - Stephanie

din bästavän? - Har ingen speciell, men Emelie och Hanna.

älskar du din pojkvän mest? - Jag älskar många mest på olika sätt, men Fredrik är en stor del av mig/mitt liv nu så ja, han älskar jag mest. Hihi
älskar du stephanie ?haha :D - Haha, självklart älskar jag henne. Hon är en toppen människa!

vad tycker du om justinbieber?(din bv tycker om honom va?;) ) - Haha, ja Stephanie är vääldigt förtjust i honom. ;) Men jo, jag tycker han sjunger bra och är väldigt söt!
en person som alltid hjälper dig - Stephanie, Maja, Emelie, Hanna och Amanda. & Fredrik.
en person du alltid har roligt med - Samma som ovan. Stephanie, Maja, Emelie, Hanna och Amanda. & Fredrik.
en person du verkligenverkligeverkligen tycker om - Fredrik såklart. Men även Stephanie och Maja! Dom tjejerna får mig alltid på toppenbra humör.
vad lyssnar du oftast på? rnb,rock..mm? - Rnb och pop är min stora passion!
världens sötaste person? (kan vara känd&vanlig.) - Oj.. Ryan sheckler är väl inte så tokig? (a)
vilka bloggar tittar du på? - Majdas,Majas,Kenzas,Blondinbellas,Tyra Sjöstedt,Dessie,Stephanies,Laras,Hedvigs och många andra!
hur är din stil? med kläder då? - Min stil är inte så jätteovanlig, men försöker piffa upp min outfit med smycken och sådant. Men oftast, strumpbyxor, oversize tröja, kavaj!
hur är du som person? - Oj, svår fråga. Jag tror många ser mig som snäll&omtänksam? (a) Jag försöker hjälpa folk som kommer till mig, jag försöker vara en bra vän&alltid ställa upp. Så jag hoppas folk ser på mig som en bra person!
vem är du med i skolan&hur är det? hur är dom som personer & berätta? - Jag umgås mest med Stephanie,Erik,Mirza. Det är nog dom roligaste personerna man kan stöta på! Dom är alla väldigt framåt, pratglada,tramsiga men dom kan ändå vara grymt omtänksamma och hjälpa en.
du är världens vackraste sara.. vet du det? - Auw, tack så hemskt mycket!
vad tkr du om justin bieber? - Han är söt&sjunger bra!
favorit låt? - Owl City, fireflies.
en snygg kille? :D gissar på F.B! - Haha, självklart min Fredrik. Och ja, en vikarie på skolan! Haha!
favorit tv-serie? - The Hills, The City, Grey's Anatomy, Desperate Housewife's, Cougar Town.
favorit film? - Allt för min syster!!!
älskar du frukt? :D - Haha, jag älskar frukt ja!
var går gränsen för falsk vän hos dig? - Falsk vän.. En person/vän som inte håller vad dom säger, sprider runt saker som dom lovat att hålla för sig själva. En vän som går och snackar bakom ryggen.
hur ska en bästavän vara? - En bästavän ska vara, rolig,snäll,omtänksam,glad, och framför allt ska man kunna lita på henne/honom. Och jag tycker om personer som har egna åsikter om saker och ting.
hur pluggar du inför prov? - Jag läser igenom allt, skriver ner det viktigaste och det jag har lite svårare för. Repeterar ett par gånger, skriver nya anteckningar och ja. Fortsätter så till det är dags för prov!
vad gör du på fritiden? - Jag umgås med vänner och Fredrik, shoppar, spelar handboll. :)
hur kan du fota så bra & vem har lärt dig? - Tack så mycket! Jag har faktiskt lärt mig själv, jag är ingen höjdare alls på att fota, jag trixar lite, hittar på nya idéer, och ser hur långt det räcker! Själv skulle jag inte kalla mig bra på att fota, men tack ändå!
vem e din förebild? - Jag har ingen speciell, jag lever i min egna lilla bubbla, skapar egna regler, ( för det mesta.) tar dagen som den kommer, och sen får vi se hur mitt liv slutar. Förebild för mig är inget bra alls, man måste ha sin egen vilja&sin egen tro för att det ska bli något av en. Jag skulle hellre vela kalla det, vem jag ser upp till.
Du verkar vara en väldigt stark och säker person, var har du fått det ifrån? Jag menar, din utstrålning är gudomlig! - Tusen tack! Som jag skrev ovan så tar jag dagarna som dom kommer, jag lär mig av mina misstag, jag ändrar mig, jag vågar stå för vem jag är. Det gäller att bara hitta sin inre styrka och viktigast av allt är att hitta sitt självförtroende.
är du torr? - Haha, jag är nog ganska så torr, ja! :D
brukar du skratta åt stephanies skämt? - Haha, yes. Hon är klockren!
gillar du varm chokkladis med cheesecake? ;) HAHA.- Haha, speciallare!
favorit ämne? - Engelska, lätt!
är du rädd för hundar? - Har själv en stor hund, så nej.
har du en häst hemma? - Haha, nej. Mamma vill ha två stycken, men vi andra säger nej.
vem älskar du mest i världen? - Min familj, mina närmstavänner, min släkt och min andra halva,Fredrik.
vem tycker du är den sötaste/finaste du vet? - Fredrik!

hur gör du för att få ditt hår så fint? :D - Tacktack! Jag gör inget speciellt, slingar det ibland och så har jag en super bra frisör, det gör mycket! Annars när jag duschat, tar jag bara lite mouse och sen ligger mitt hår bra. Eller, iallafall när jag har mina hårdagar.. Vilket inte är ofta.
vem skulle du offra allt för? - Min familj, mina närmsta vänner och Fredrik.

vilken kändis gillar du mest? (asså, som du tycker är bäst) - Måånga, men Nick Lachey eller något, Lady Gaga, Westlife (a) Angelina Jolie, Jennifer Lopez, osv..
skulle du vilja se ut som någon annan? (en förebild typ) - Finns alltid någon man skulle vilja se ut som, men det kan man inte göra något åt, sitt utseende är det man får leva med. Så har inte tänkt på det faktiskt..
vem kände/känner du dig säkrast med dejan eller fredrik? - Fredrik, helt klart! Om jag ska motivera det, så är det för att Fredrik och jag är som samma personer. Vi är så otroligt lika så något sätt, vi typ gör sjuka saker som vi två bara gör liksom, ingen annan har vi hört göra det förr.. Haha. Men jag kan vara mig själv med honom, jag vet att han accepterar mig för vem jag är. Vi skrattar alltid ihop och vi har det så himla bra ihop helt enkelt!
har du släppt dejan helt på tanke med att han var din första riktiga kärlek? - Haha.. Släppt och släppt, självklart har jag det. Men visst tänker man på det han och jag hade ibland. På grund av att han var min första kärlek, min första riktiga,så kommer man ju alltid att komma ihåg honom. Men vi är bra vänner, och självklart så har jag släppt han.
är du fjortis med gummiband ? - Haha, nej. Fanns en period där jag bar ca 2 stycken på varje ben, men inte mer!
gillar du annalenas bröstvårtor? motivera - HAHAHA, öhm.. Nej, det ser väldigt oanständigt ut.. ;)

Vad brukar fredrik och du göra en helt vanlig dag? - Nu är det ganska svårt att hitta på något.. Men vi brukar tex. gå till stan, checka film/bio, ut&äta har hänt, ligga och mysa och snacka bara. Det är nog det. :)

Och hur ser en perfekt dag med fredrik ut för dig? :) - När jag vaknar upp bredvid honom, och sedan får somna på hans bröst igen.. Därimellan, så skulle en perfekt dag varit när vi gått på bio eller något, och bara haft det super mysigt vi två.
Favorit plagg? - Ett par snygga byxor, snygg tröja med en kavaj över och tusentals armband och ringar!
Om du skulle få byta liv med någon för en dag? Vem skulle du då vilja vara? (: - En riktigt känd person! Känna på hur det är att bara kunna handla vad f'n man vill, utan att behöva oroa sig för om pengarna kommer räcka ett tag till. Om jag hade fått välja någon, så antagligen en president eller något.. Eller en rik advokat, vill ju själv bli det så.
Favorit musik? - RnB, och pop!
Vad kör du på i sommar? - I sommar kör jag på lätta kläder, ett par snygga shorts, linnen(oversize), jumpsuits, gladiator sandaler, sneakers, kilklackade skor. Eller en söt klänning vid finare tillfällen, iallafall mycket färger och mönster! MUMS
Favoritlåt JUST NU? - Dangerous, någon remix. Haha. Annars allt som har med RnB att göra, ingen favorit faktiskt.. Eller Fireflies!!! Med Owl City älskar jag.
Jeansleggings eller jeans? - Jeansleggings, sitter bäst på mig. Köper jag jeans är dom perfekta i lår&ben och för stora i midjan. SUCKS
Postat av: Johanna

Bra du skriver/svarar! :)



Förresten kan du lägga upp bild eller typ bara skriva vad moussen du använder heter? =) tacksam!



//Kram, Johanna

2010-03-22 | 14:05:39
Postat av: Anonym

va det lätt att komma över dejan? :P

2010-03-23 | 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: