Svar på kommentar

Svar till ; Sofi.
Du verkar ha en väldigt stor koll på kläder, vad du själv gillar, vad som är inne och så.
Skulle du inte kunna skriva lite om vårens trender?

Självklart kan jag det!
Jag har hört väldigt mycket om att djur/blom och batikmönster är väldigt inne nu till våren&sommaren. Klänningar,kjolar och toppar är nog det dom vill att vi ska bära. Det ska vara färgglatt, mycket pastellfärger och oerhört mycket mönster! Så att våga mixa färger&olika klädesplagg är ett måste för er som vill följa ¨modet¨ denna vår/sommar.
Urringningar är också väldigt inne, både på killar och tjejer. Det ska vara vågat&snyggt.
Att framhäva midjan är också något vi tjejer bör tänka på, sätt ett bälte tex. höga midjebyxor/shorts/kjolar.
Mormor trosorna/tros shortsen är inne även detta året, med ett par knästrumpor eller ett par kilklackade skor, eller ett par söta ballerina skor.
Färgerna.. Tänk bara på att ni ska synas, mycket skrikiga, chockerande färger. Ser ni ett skrikigt linne eller vad som inne i butikerna nu, så slå till! Även puderrosa, och puderfärger.
Jeans, jeansjacka & jeansshorta är också väldigt inne.
Lite exempel.

mormortrosornamönstermönstermönsterurringningarna
Postat av: fredriik

måste bara säga, mormorstrosorna och det var INTE fint, förlåt om du köpt något som liknar det sara, men det ser ut som en blandning av slampigt och ålderdomligt?

2010-03-10 | 21:39:26
Postat av: sara

Haha, don't worry babe. Inget jag tar på mig. :D

2010-03-10 | 22:21:37
Postat av: Sofi

Tack för tipsen! (:

2010-03-11 | 12:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: