Stan med mamma!

Hey allihopa!
Igår var jag inte på något bra humör, så blev inte så mycket bloggande, ber om ursäkt för det.
Känns bättre idag, så tror det blir en del bloggande ikväll! :) För jag har verkligen ingen lust att hitta på något, har haft så otroligt ont i magen&mått illa halva dagen. Så tar det lugnt ikväll.
Slänger in bilder på det jag handlat också, skulle inte bli något.. men ni som känner mig, ni känner mig..
Fixat bankkort också, nu är det ID-kort kvar, tyycker inte att det ska bli kul, man blir alltid lika konstig på såna bilder. :(
Fick fixat presenter till mig älskling också, han fyller 15 på tisdag! vad jag köpt får ni se efter tisdag. :)
Imorgon bär det av till Fredrik, antar att jag stannar där över natten, brukar bli så. Haha.
Nu tröttnar ni på detta, så slänger in bilder!

----- att <3stephanie blev typ sjuk idag.. :(
Nagellack - H&M, typ 50 kronor tsm.
Rakhyvlel - Åhlens, typ ingen aning, allt från 50-70 kronor.
Rakblad - Åhlens, kanske 20-40?
Raklödder - Åhlens, 40-50 kanske.. (a)
Björn Axén hårspray - Åhlens, 110;-
Oh packet till min babe, i bottnen.
Leggings med mocka rand på sidorna. - H&M , 199;-
Tröja, svårt att förklara noggrannare hur den ser ut. Men ni lär se den i outfits snart.
H&M, 149;-
Tröja,3/4 arm - JC, 199;-
Postat av: stephanie. din stephanie.

haha, auw <3

- var helt tråkigt här hemma, no sara smile :(

- jätte fina kläder,<3

2010-03-05 | 20:35:26
Postat av: lillasyster amanda :D<3<3

jättefina kläder Sara!

hoppas du mår bättre idag! :)<3<3<3

kram sis.

2010-03-06 | 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: