Ny kategori

Ännu en ny kategori,haha. Jag insåg idag att man gör väldigt mycket tabbar (misstag/klantiga) saker på en dag.
Så då kan jag börja skriva det här.
Och dagens måste vara när jag satt på bussen, hörlurarna i öronen & full volym. Gissa vem som börjar sjunga högt?
- Jo jag. Tror aldrig jag har blivit så generad. Haha!
Har alltid varit rädd för att jag skulle börja sjunga högt jätte många gånger, men nu hände det. Får se om vi fortsätter med musiken i örinen eller inte..
En annan tabbe jag gjorde idag var på slöjden, skulle sticka & helt plötsligt så kom min lärare fram till mig och sa,
- Sara, du stickar på fel håll.
Så jag fick göra om allt, det var väldigt segt kan jag tala om.
back to so,
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: