Hur orkar man?

Hur orkar du/ni anonyma sitta och kommentera utan att stå för vad ni säger och vem ni är?
Det är så himla löjligt, om ni nu har något emot min blogg så kan ni ju hålla det för er själva och sluta kolla.
Ni är så sjukt patetiska. För det första så bryr jag mig inte ett dugg om vad du/ni tycker om det bara är dåliga saker. v ä x u p p

så här lite bryr jag mig om era åsikter


Postat av: Maja

Keep on going!

DOM är så kaaaassa.. DU är king. Avgudar din bild, klockren- precis som dig <3

Jag älskar dig<33

2010-03-12 | 21:13:06
URL: http://majajohanssson.blogg.se/
Postat av: melisabrkic.

sara hur fixar man header på sin blogg? (: <3

kan du skriva ner hur man gör ? :p

2010-03-12 | 21:14:36
Postat av: ELIN

HAHAH! det är bra sara :D, du är stark nog och klarar sånnt (:

så jävla klockrent med bilden!!

puss <3<3

2010-03-12 | 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: