Hoppashoppashoppas!

Hey på er. Tiden går undan, 3 månader har redan gått på detta året. Och det är fortfarande lika blåsigt och kallt ute. Usch på det. När jag kom hem idag stod mamma och prata i telefon, och verkade väldigt glad. Så jag blev såklart nyfiken och stod och hoppa framför henne. När hon la på, så berättade hon, att hon blivit rekommenderad till att fotograferas i Malmö, Turning Torso, och jag skulle med isåfall. Så tror det va nästa vecka(?) eller om en månad.
Ska bli sjukt kul! Hoppas det blir bättre/fler bilder jag blir nöjd med denna gången.
Nu ska jag byta om, vid 6 blir det träning. - saknat.
Ha en fortsatt trevlig vecka, pussar .

Dagens outfit.

Kavaj - MQ
Oversize linne - Gina Tricot
Vit baslinne - Gina Tricot
Svart midjehög kjol - Gina Tricot
Strumpbyxor - Lindex
Armband - H&M
Halsband - Från Fredrik älskiie.
Postat av: amanda (:

hoppas bilderna blir fina.

när är det du ska fotas?:)

<3<3<3<3

loveusis.

2010-03-02 | 21:05:26
Postat av: sara.

sv amanda; Om en månad tror jag det blir. :)

Love u to.<3<3

2010-03-02 | 21:58:19
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: