Förlåtförlåtförlåt!

Fick precis en kommentar angående vad jag gav till Fredrik på hans födelsedag. Hade helt glömt bort det. Ska höra med honom om han kan ta bilder och skicka på det han fick. Kan iallafall berätta att han fick två tröjor, ett presentkort och ett paket kondomer som en liten skämt present. Haha, 15 bast ju!

Min helg är ganska så planerad. Idag blir det fotografering med f96, en timme senare blir det match med 95orna. Efter matchen sticker jag hem till Amanda, har en trevlig kväll med henne och Ulrika. Lördag blir det först badhuset med henne, Frida & några andra. Och senare på eftermiddagen sticker jag till Fredrik och sover där. Det var det, hoppas ni får en bra helg! Tyvärr kommer jag nog inte kunna blogga alls. Menmen, ni får klara er&fortsätta läsa ändå! PUSS


Bas linne - Gina Tricot
Kofta - Gina Tricot
Strumpbyxor - H&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: