Finns väl ingen vettig rubrik till detta

Min feber har stigit till 38,6 och det är inget jag ville, men jag hoppas på att bli friskare till imorgon och framför allt till nästa vecka!
Jag har ett litet tips till er också. Som vi alla vet, så är det här tunna linnet inne i sommar, med bar rygg&djup urringning, jag tror ni förstår vad jag menar. Då är det inte snyggt med en BH som syns, eller visst, det kan vara snyggt, men det ser så mycket snyggare ut med en sånhäär ;
Strapless Bra Light SEK 199, Freebra - NELLY.COM
Fungerar precis som en BH, fast den har inga band, perfekt till tubtoppar&tubklänningar och allt.
Denna finns på www.nelly.com, den ligger runt 199;- , finns även i silikon, det får man ju själv välja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: