Äntligen!

Har precis kommit hem från stan, fick med mig ett par skor&fotskydd något så att jag kan börja träna imorgon!
Har väldigt ont i mina fötter, för mina andra skor är försmå, så behövde verkligen ett par nya.
So provet idag gick jättebra, svarade på allt iallafall. Så får vi se hur det går. Ska även börja nytt Svensk-projekt angående mig själv. BOM, boken om mig själv heter det.
Ska nog springa en runda på löpbandet sen, annars har jag inget planerat idag.
- jag som trodde du var äkta.


converse; 699;- scorett

fotgrejs - 350;- intersport, intressant va? ;d
Postat av: Hanna Larsson

Vem är inte äkta? <3<3

2010-03-16 | 18:28:05
Postat av: amanda

vem är inte äkta?<3<3<3

du vet att jag finns.

loveusis!

2010-03-16 | 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: