Fredag med min bebiii.

Just nu så umgås jag med världens bästa pojkvän, Fredrik!
Han är smått sjuk&ligger i min säng oh drar sig, så jag passa på att göra ett litet inlägg.
Får se vad som händer senare, förhoppningsvis går han med på att kolla på let's dance.. önsketänkande..
haha, men han är lätt att övertala. ibland iallafall.
& förresten, jag längtar som en dåre till sommaren! Så jäkla naiis med alla kläder, shorts,linnen, klänningar, kjolar & allt, därför ska jag visa er lite som jag hade velat ha i min garderob till sommaren..
klänning från H&M, hur söt som helst!
shorts från H&M, sjukt snygga med en oversize eller ett vanligt linne under!
ett måste!
älskar blommor, och riktigt snygga till en brun person!
Mjaaaaauw.

Allt från H&M,
nu ska jag mysa med min pojk, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: